sobota 5. listopadu 2022

SMRT PŘICHÁZÍ NA PROHLÍDKU

 Konečně jsem dočetla detektivní román autorů Anderse de la Motte a Månse Nilssona Smrt přichází na prohlídku. Četlo se mi dobře, hlavní postavy vyšetřovatelů mi byly sympatické, ale málo platné, současné dění u nás mě děsí čím dál víc, a na výbornou detektivku se nemůžu nějak cele soustředit. Kdo je vrahem jsem tušila brzy, ale další souvislosti, jak a proč, to mi unikalo až do konce. 

z přebalu -
Chamtivost, zrada a vražda v okouzlujících přímořských kulisách – úvodní díl nové švédské detektivní série v nestárnoucím a stále oblíbeném stylu klasické krimi Agathy Christie. Realitní agentka a populární moderátorka Jessie Andersonová je nalezena mrtvá v jednom z předváděných domů. Věhlasný stockholmský inspektor Peter Vinston, který tu pobývá kvůli své dceři, je okamžitě vtažen do vyšetřování. Společně s místní policistkou Tove Espingovou zjišťují, že Jessie mohl mít důvod zabít téměř každý, kdo s ní a s tou vilou měl co do činění. Některá z idylických zahrad, rozkvetlých luk či písečných zátok skrývá vraha...

Žádné komentáře:

Okomentovat