neděle 5. června 2022

HLEDEJ MĚ

 Z právě dočteného detektivního románu Hledej mě od autorky Lisy Gardnerové jsem tak trochu na rozpacích. Nemůžu říct, že se mi kniha vůbec nelíbila, ale z mého pohledu se děj neskutečně táhne, zbytečně zabíhá do sebemenších a pro mne naprosto nezáživných a nezajímavých detailů. Máme půjčený od stejnojmenné autorky ještě detektivní román Chyť mě, tak uvidím, jestli mě nadchne víc. 😏

z přebalu -
Dům pětičlenné rodiny je momentálně místem činu: čtyři z nich jsou brutálně zavražděni, zbývající – šestnáctiletá dívka – zmizela. Měla štěstí a podařilo se jí uniknout? Nebo je její zmizení důkazem něčeho děsivého? Případ vyšetřuje detektiv D. D. Warrenová, ale i mstitelka Flora Daneová. Ačkoli každá z nich vnímá spravedlnost jinak, musí společně sledovat stopy, které tu po mladé ženě – ať už je oběť, nebo podezřelá – zůstaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat