neděle 5. června 2022

jitrocel kopinatý

 Dopoledne naskočila další výstraha před prudkými bouřkami. Něco mi říká, že tentokrát silná bouřka opravdu přijde, když minule nebyl ani sebemenší bouřkový náznak. Už dopředu se začínám bát.

Z procházky jsem si donesla jen jednu fotku a to jitrocel kopinatý. Je obdivuhodné, že vydrží to strašní sucho, které tady máme.

Na druhém snímku je prastará keramická želvička. Kdysi měla na hlavičce krásný slamáček, jenže želvičku milovala naše fenka Fanynka a s oblibou jí tahala po zahradě a oožužlávala. 

Klobouček vzal brzy za své. Teď má Fanynka želvičku na hrobečku a právě dnes začíná vykvétat první růžička.  Zasadila jsem růže dvě, protože tam mám dva pejsky. Jako první odešel jezevčík Aronek a předloni jsme nechali zpopelnit Fanynku a její popel jsem pod náhrobní kámen rozsypala. Měli se rádi, tak teď odpočívají spolu...

Žádné komentáře:

Okomentovat