pátek 3. června 2022

dnešní pařák

 Dneska byl pořádný pařák, opalovala jsem se 15 minut a docílila jsem poměrně snědého odstínu. Vítr byl odpoledne horký, přišlo mi, že přírodu doslova fénuje.  Hodinu už je výstraha před silnými bouřkami, tak ani snad nepůjdu spát, stejně bych neusnula. 

Šípková růžička z dnešní procházky 💗

Naše kočička nás za plotem vyhlížela, kdy se vrátíme z procházky, ale jakmile nás viděla u branky a zaregistrovala, že mám v ruce foťák, okamžitě upřela svou pozornost jinam, vsadila bych se, že se jen nechtěla fotit, protože tohle mi dělá často. 😊

Poslední snímek, to je plamenka šídlovitá, nebo šídlolistá, oba ty názvy jsou na netu a nikdo zřejmě neví, který je správný. 😊

Aktualizace 4. června - Opět u nás nespadla ani kapka, to už je v řadě třetí výstraha, která českým meteorologům nevyšla. Bojím se  bouřek, největší problém mám se silným nárazovým větrem, ale čekala jsem, že spadne aspoň nějaká vláha. 


Žádné komentáře:

Okomentovat