úterý 19. dubna 2022

velikonoční nádivka

 Velikonoce jsou za námi, ty letošní u nás byly velice skromné. Nepeklo se, návštěva nedorazila, neboť byli mladí na jarní dovolené.


Udělala jsem jen velikonoční nádivku, takovou trochu co dům dal z půlky veky, vyšlo to akorát na jednu formu - srnčí hřbet. Větší množství masa nahradila jedna schwarzwaldská šunka, krásně nádivku provoněla. Zelené v nádivce jsou kopřivy a hlavně medvědí česnek. Na namočení veky jsem použila plnotučné mléko a rozpuštěné máslo. Vejci jsem nešetřila, do těsta jsem dala pět našlehaných vajec, do formy pak ještě dvě vařené, podle chuti okořenit a bylo vymalováno. 

K nádivce byly pro každého dva malé kousky přírodních krůtích řízečků a tak můžu říct, že  letos poprvé jsem na Velikonoce nepřibrala ani gram. 👍

Žádné komentáře:

Okomentovat