pondělí 18. dubna 2022

kamélie

 Včera mi začala kvést kamélie, tentokrát jsem ji před zimou nechránila. Mrazy nebyly tak velké a když jsem kamélii zabalila do netkané textilie, vždycky začala rašit dřív a nové přírůstky namrzly, poupata byla díky mrazům většinou zdeformována.

Udělala mi opravdu velkou radost. 💗 Musela jsem si poupě hned vyfotit, naštěstí dnes ráno nemrzlo. 

Včera jsme s manželem ještě zasadili jablůňku, kterou jsem vypěstovala ze semínka. Minulé Vánoce jsme koupili opravdu dobrá jablíčka a v jednom tom jablíčku bylo klíčící semínko.


Pomyslela jsem si, že semínku dám šanci, nikdy se mi nestalo, že by semínko přímo v jablíčku klíčilo. Do včerejška jsem měla jablůňku v květináči, bez problémů venku přežila, a tak už jí mám konečně zasazenou. Někde jsem četla, že takto vypěstované jabloně jsou odolnější. Kvalita asi nebude kdoví jaká, ale pořád možná lepší, než ze supermarketu, to se totiž někdy pomalu nedá jíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat