středa 23. března 2022

puškinie ladoňkovitá

Na skalce rozkvetly krásné puškinie, to je opravdu vděčná kytička. Docela se sama rozrůstá, něco vysadí asi ptáčci a tak mám různě na zahrádce už několik krásných trsů.

No a jinak..., zatím žiju, i když nevím, jak dlouho, protože i když nesleduji noviny, ani ty internetové, nedívám se na televizi a neposlouchám rozhlas, tak se ke mně stejně něco dostane. Před chvilkou na mne zvonila sousedka, prý jestli ještě žiju. Pozdravily jsme se a hned na mne vypálila, co říkám situaci s Ukrajinou. Prý to je, co? A ten fiala, ani jeho vláda nic pro naše lidi nedělá. 
My jsme pořád doma, sousedka se pohybuje víc mezi lidmi, má i větší a rozvětvenou rodinu a tak jsem se dozvěděla, že lidé už prý začínají mít jiný názor, než když začala válka.

 Nevím co bych nového k naší vládě mohla říct, mně to připadá, že všechno jde od desíti k pěti. Každý si jistě dělá úsudek sám.

Žádné komentáře:

Okomentovat