čtvrtek 24. března 2022

TMA

 Knížku s názvem  Tma od slovenského autora Jozefa Karika si půjčil z knihovny manžel, já jsem se do čtení dala jen z nouze, protože všechny donesené knihy z knihovny  jsem už přelouskala.  Některým lidem se děj líbil, jiným míň a některým vůbec.  Já patřím k té třetí skupině.. Kniha mě od samého začátku stresovala, deprimovala, připadalo mi, že je tam vše přitažené takříkajíc za vlasy, řekla bych za účelem lidi vyděsit. Mě nevyděsila, to zase ne, dočetla jsem jí druhý den vlastně jen proto, že nerada na svém kontě nechávám nedočtené knihy. Ono je v současnosti toho negativního kolem nás moc, a já jako blbka..., neměla jsem se do čtení vůbec pouštět. Osobně bych toto dílo ohodnotila max. jednou hvězdičkou.

Z přebalu -Televizní scenárista přijíždí na osamělou horskou chatu v pohoří Malá Fatra, kde si chce oddychnout od hektické práce a napětí v manželském vztahu, ale i vychutnat si poklidnou zimní atmosféru. Pak se však stane cosi nečekaného a jeho ozdravný pobyt se změní v děsivou noční můru. Přestože dveře nikdo nezamkl, chata se mu stane vězením a on v ní...

Žádné komentáře:

Okomentovat