úterý 22. března 2022

přijemné a pozitivní pondělí

 Včerejšek se celkem vydařil, bez negativních článků a sprostých komentářů je mi opravdu líp a to podstatné se ke mně vždycky nějak dostane.

Konečně jsme si koupili vejcovar, když se v Lidlu po dlouhé době objevil. Od našeho zetě vím, že funguje dobře, nemusím hlídat čas, když chci mít vejce vařené např. na hniličku a navíc jdou uvařená vejce dobře loupat. 

Další pro mne příjemným zjištěním bylo, že mi začala obrážet tlustice. Nedávno jsem zjistila, že mi u té mé vadnou listy a dělají se na listech a větvičkách černé skvrny. Známá z Jigidi napsala, že tlustice rozezná, když je člověk nemocný a chřadne. Chtěla jsem tlustici vyhodit, že si koupím jinou, ale ouha! Tlustice jsou na internetových prodejnách šíleně předražené, snad i proto, že mají údajně léčivé schopnosti, asi stejně jako byl jeden čas drahý rýmovník. Mou tlustici jsem proto ostříhala tak, že zůstal jen holý kmínek. Na kmínku se včera objevil náznak prvních lístečků. 

Taky semínka mandarinky včera konečně vystrčila první děložní lístečky.

Po obědě jsme vyrazili na kratší procházku. Nebe bylo zase bez jediného mráčku, (to díky nesmírnému suchu), ale kolem kočiček bylo živo. Zaznamenala jsem několik včeliček, bohužel mi vyšla jen fotka s mouchou, ale to nevadí, třeba se zadaří příště.


Na druhém snímku je štětka soukenická, také léčivka. Ze štětky soukenické se vyrábějí kromě jiného i kapky, které by měly pomáhat lidem při borelioze.

Žádné komentáře:

Okomentovat