pátek 18. února 2022

ve vzduchu je cítit jaro

 Chělo by to vyčistit si hlavu, oprostit se od všech těch negativních myšlenek, a vnímat jen to pozitivní, jenomže toho pozitivního je v současné době zoufale málo. 

Vyrazila jsem proto na zahradu, a vzala si na pomoc hrábě. Ve středu nám vyvezli po dlouhé době bioodpad, takže místa je dost a dost. Shrabala jsem popadané šišky, a malé větvičky ze smrku. Pohnojila jsem slepičím granulovaným hnojem borůvky a jabloně. Speciální hnojivo jsem přisypala ke zbývající jedné straně plotu z tújí. Chtělo by to už asi zapracovat i na trávníku, vyhrabat mech a suchou trávu, aby se mohl na jaře zazelenat. Nachytanou dešťovkou jsem zalila i jablůňky.


Ještě jsem vyrazila aspoň na krátkou procházku, ale začalo jemně pršet. Mám docela příjemný pocit, že jsem udělala aspoň něco málo pro zahrádku, jenže ono mi to asi moc dlouho nevydrží. 

Oběd dneska vařil muž, tedy ono to moc velké vaření nebylo. Na másle podusil mražené fazolky a k nim jsme měli volské oko. 👍

Žádné komentáře:

Okomentovat