neděle 20. února 2022

háčkovaná ochrana na okno, proti průvanu

 Vítr pokračuje, meteorologové sami nevědí, jak to bude dál. Včera večer už to vypadalo, že u nás vichr konečně dnes, tedy v neděli skončí. Během dopoledne však vyskočila na webu o počasí zase další tři varování.

Abych se nezbláznila, začala jsem kromě čtení i háčkovat. Na všech parapetech mám nějakou kytičku, a když jsem zalévala, tak jsem si všimla, jak je dole kolem parapetu chladno, možná bych spíš měla napsat, že kolem oken trochu fouká.


Bojím se o toulitku a tak jsem uháčkovala z polosloupků ochranu. Spojila jsem řetízek pevným okem a dál kolem dokola háčkovala polosloupky. Měla jsem už několik let v košíčku s přízemi nevyužitou bavlněnou přízi, kterou jsem koupila kdysi v sekáči na Kladně.  Teď se konečně hodila, na délu 80 cm jsem spotřebovala dvě 50g klubka a nezbylo mi vůbec nic. 

Na vycpání žížaly jsem použila starou výplň z ložní přikrývky. Za to jsem taky ráda, už jednou jsem tu starou přikrývku chtěla vyhodit, teď jako kdybych jí našla. 😏

Žádné komentáře:

Okomentovat