pátek 18. února 2022

projev pana prezidenta

 Když jsem se včera dozvěděla, že se panu prezidentovi daří čím dál lépe, že už mu zase chutná, měla jsem a pořád mám radost. U nás doma jsme všichni pana prezidenta Miloše Zemana volili.

Po dnešním vystoupení pana prezidenta v poslanecké sněmovně jsem teda hodně zklamaná. Tak nějak jsem čekala, že se ozve nejen k rozpočtu, ale když už je zase jednou ve sněmovně, tak řekne něco k zdražování elektřiny, nebo že vláda nedělá naprosto nic pro obyčejné lidi, když mnohé rodiny jsou už teď na hranici chudoby. Čekala jsem, že zmíní co dělají pro své občany okolní státy, zatím co se naši vládní politici hádají, ale on neřekl nic, naprosto nic..., žádné světýlko na konci tunelu.

Už to není ten Miloš Zeman, kterému jsme dali hlas. Já prostě nechápu, jak se mohl během posledních pár měsíců tak změnit, jak se může člověk ani ne za rok ve svých názorech otočit o 180 stupňů. Nějak mi to s jeho dlouholetým působením v ČSSD nejde dohromady. 

Hnusné bylo, jak Fiala prohlásil, že jeho vláda od samého počátku jejich vládnutí šetří.👎

Žádné komentáře:

Okomentovat