sobota 7. srpna 2021

ospamox

Původně jsem měla brát Ospamox 28 dní, ale nedalo se to díky závratím, které jsem měla už i v sedě vydržet. K závratím se přidala i arytmie a celkově pocit na omdlení.  Proto jsem se po telefonu domluvila, jestli je možné léčbu ukončit. Prý léčbu ukončit díky nežádoucím účinkům lze, podstatné je, že jsem antibiotika užívala 14 dní, to by prý mělo stačit. 

Tak uvidíme, skvrna po klíštěti nezmizela, jen poněkud vybledla. Možná budu absolvovat ještě i odběr krve na testy, ale to až bude po dovolených.

Tak tu sedím jako zmoklá slepička a čekám, až se mi udělá líp. Dřív jsem užívala Duomox, ale na ten jsou teď velké doplatky, navíc každá lékárna si výši doplatků může zvolit sama, dobrý, co? Lékárnice mi doporučila Ospamox, prý je to stejné ATB, ale bez doplatků, mně ale ten Ospamox nesedl.

Momentálně mě nebaví ani čtení, ba dokonce ani focení, tohle jsem cvakla u nás za plotem.

Žádné komentáře:

Okomentovat