středa 4. srpna 2021

nic netrvá věčně

 Tak nám od rána zahradnicky prší. Sleduju, jak přibývá dešťovka v nádrži a mám z toho fakt radost. Menší radost mám z toho, že se mi odporoučel stařičký mobil Nokia 3310. Bohužel má na zasloužilý odpočinek nárok. Nic netrvá věčně a on sloužil bezchybně dlouhou řadu let. 

Přes internet jsme objednali nový, zase tlačítkový, protože já o chytrém telefonu nechci ani slyšet! Teď už se jen čeká, až dorazí nová, zmenšená verze mé staré SIM karty a začnu si pomalu zvykat na nový telefon.

Déšť jsem nefotila, ale mám tady připravenou červenou růži. Barva sice neodpovídá úplně přesně, ve skutečnosti je tmavší, a sytější, ale líp to neumím. 


Dál beru antibiotika, ještě nejsem ani v půlce a už jich mám plné zuby. Začínají se u mne projevovat vedlejší účinky, jedním z nich jsou závratě, ale musím vydržet...

Žádné komentáře:

Okomentovat