pátek 23. července 2021

borelioza už popáté

 Nové je, že mám opět limskou nemoc, už popáté! Říkala jsem si, proč je mi pořád tak zle, proč mě bolí každý den ráno hlava tak silně, že se mi nechce ani vylézt z postele a je mi špatně, pomalu jako při migréně. K tomu ztuhlé klouby. Měla jsem zato, že se to děje kvůli těm neustálým změnám počasí.

Večer jsem si všimla, že se mi malá skvrnka po klíštěti, která byla patrná i po čtrnácti dnech najednou ohromně roztáhla, ráno to bylo ještě horší a přidala se i zvýšená teplota. No a už mám nafasovanou hromadu ATB.

Konečně se objevilo pár motýlů, není jich moc, ale už jsem se bála, že přežili jen bělásci. V úterý mi naplno rozkvetla dobromysl a ta jim zřejmě voní. Pro mne to byla a stále je ohromná radost.

Jako první se objevil překrásný perleťovec 💗

Tohle je babočka admirál, bohužel neroztáhla křídla, abych ho mohla vyfotit v plné kráse.💙


Nakonec jsem cvakla babočku paví oko. Zrovna se chystala vzlétnout, lepší fotka se mi nepovedla. 💜

Žádné komentáře:

Okomentovat