neděle 25. července 2021

rybízová zavařenina s rumovým ocáskem

 I když se mi vůbec nechtělo, protože se teď cítím permanentně unavená, nebylo zbytí. Rybíz opadával, část spořádali ptáci a to, co zbylo by asi nevydrželo na keři při silných bouřkách, které se na nás zase už ženou. Sklidila a obrala jsem 3kg rybízu a když jsem otočila víčkem dolů poslední skleničku, tak jsem si cítila, jak to rybízové šílenství opadává.

Udělala jsem celkem 13 skleniček, vařila jsem tři várky. První klasickou s želírovacím přípravkem, druhou bez želírovacího přípravku a tu třetí podle starého časopisu. Vkládám ofocený výstřižek.

Jen jsem přidala víc rumu, ty dvě lžíce tam nebyly ani znát. .


Vzhledem k tomu, že letos opravdu nebudu na vánoce péct linecké slepované, nechala jsem rybíz tak, jak je. Oba máme rádi smetanový přírodní jogurt  s domácí marmeládou a tam se ta semínka ztratí, navíc je v marmeládě tolik potřebná vláknina. 👍

Žádné komentáře:

Okomentovat