úterý 15. června 2021

ZA ZAVŘENÝMI DVEŘMI

 Tenhle psychothriller od B. A. Paris mě chytil, ani nevím jak. Hlavně jsem vůbec nechápala, že se může člověk (i když se tady asi nedá mluvit o normálním člověku, ale o lidské zrůdě) tak rychle změnit a podmanit si nejen nastávající manželku, ale i všechny známé. Nechápala jsem, jak je možné, že to zlo, které advokát Jack na Grace páchal mu tak dlouho procházelo a jak dlouho bylo okolí lhostejné k tomu, co Grace říkala, když se náhodou dostala s Jackem na nákupy, či ke kamarádkám třeba na společenskou návštěvu.. Dočítala jsem včera v noci, prostě mi to nedalo...

anotace z přebalu - 

Dokonalé manželství, nebo dokonalá lež? Páry, jako jsou Jack a Grace, musíte obdivovat, ať chcete nebo ne. On dobře vypadá a umí vydělat peníze, ona je elegantní a šarmantní. Skoro je vám líto, že se s ní nemůžete spřátelit a poznat ji o trochu víc. Oni dva jsou totiž pořád spolu. Taková láska! Pak si ale uvědomíte, že Grace nikdy nezvedne telefon, že nepřijímá žádná pozvání, pokud není pozván i její manžel. A jejich ložnice má zamřížované okno!

Žádné komentáře:

Okomentovat