čtvrtek 17. června 2021

vlčí máky

 Tři dny jsme nebyli na procházce a mně to chození venku moc chybělo. Nebyla jsem schopná doma jen tak nachodit cca 6000 kroků, které jsem si stanovila jako minimum.

Dnes ráno jsme tedy vyrazili aspoň na krátkou procházku, ale stejně nás to zahnalo brzy domů. Cesta v polích byla tak prašná, a když projel traktor, nebo fekální vůz, který jel k čističce odpadních vod, tak se zvedl prach, že nebylo cca 10 min. vidět pomalu na krok. Byla jsem to já, kdo procházku ukončil a vyzval manžela, abychom se vrátili.

Kvetou vlčí máky, a je vidět, jak jim schází vláha... 

Většina květů má hned od poupěte stonek svěšený, a už se nenarovná. 

Tady je vidět ten nedostatek vláhy, prach, horko a rozpraskaná půda. Na webu už visí výstraha před extrémně vysokými teplotami a déšť zatím v nedohledu. Hlavně že přes nás celou noc létá spousta letadel...

Žádné komentáře:

Okomentovat