sobota 20. března 2021

první jarní den

 Dneska byl u nás silný mráz, kolem 7 hod bylo ještě -8°C a sněženky, které byly včera tak krásně rozvité dnes leží do jedné na zemi. Je mi to moc líto, ale takový už je život. Pravděpodobně mi namrzla i josta, ta byla už na květ. Namrzá mi teď pravidelně každé jaro, kde jsou ty časy, kdy v pohodě vykvetla a plodila velké množství chutných plodů...


Takhle vypadaly sněženky ještě včera. Dnes jsem je nefotila, byl by to smutný pohled.


A ze včerejší procházky mám vyfocený tenhle velký strom. Metr nad zemí se kmen rozdělil na dvě části a každá z nich by vydala na pořádného velikána.


Až se mi zatočila hlava, když jsem se pokoušela vyfotit, jak to vypadá v koruně. Netuším, o jaký strom se jedná, snad to poznám podle listů, pokud tedy neuschl, jako spousta jeho sousedů.

Když jsme se vraceli, chytla nás pořádná vánice, napřed jen malé sněhové krupky, ale pak padaly, jak říkávala moje babička sedláci...

Žádné komentáře:

Okomentovat