sobota 20. února 2021

předjarní úklid

 I dneska bylo nádherně, a sluníčko svítí ještě teď. Dá se říct, že mě to počasí takříkajíc nakoplo. Pustila jsem se hned po snídani k trochu předčasnému jarnímu úklidu. Kromě uklízení jsme byli po obědě i na procházce, sice nebyla nějak dlouhá, ale i půlhodinka je dobrá.


I když jsem se zapřísahala, že nebudu kupovat žádné balkonovky, už jich mám zase plnou hlavu. Neříkám, že zaplním všechny moje truhlíky,  kdopak ví, jak to nakonec dopadne. Zatím je to pouze o těšení. 

Jo a viděla jsem u nás už první rozkvetlou sněženku, jen se mi jí nepodařilo vyfotit, má strašně nízký stonek a mně se nechtělo si k ní v tom mokru klekat.

Za chvilku si pustíme nějaký starý film a já ho zase celý prošlapu na rotopedu, už jsem si tak zvykla, že bych se snad ani jen tak z křesla, nebo pohovky dívat nemohla, myslím, že by mi to šlapání chybělo...

Žádné komentáře:

Okomentovat