pátek 19. února 2021

zastrašující kovidové články

 Já i moje rodina dodržujeme kovidová nařízení, ale přiznám se, že už toho taky máme za ten necelý rok plné zuby. Každý den tolik rozporuplných článků, že člověk neví, čemu se dá ještě věřit.


Snad nejvíc to v současné době vyhovuje vnoučatům. Dcera koupila dva počítače, aby se děti mohly učit a stalo se to, že rodiče přijdou z práce a děti jsou leckdy ještě v pyžamu a řekla bych, že mastí hry.  Odvykly si chodit do školy, a budou si těžko zvykat, ten ztracený rok už nemůžou dohnat. Jak budou tedy postupovat s učením v příštím roce,  když na sebe většinou v některých předmětech učivo navazuje? Musel by se zřejmě opakovat celý ročník, ale to by se asi rodičům dětí nelíbilo. Sama vím, jak těžké bylo pro mne dohnat učivo, když jsem v dětství dostala žloutenku a byla 14 dní v nemocnici a následně pak 3 měsíce v Karlových Varech. Sice jsem se tam učila, jenže to  nebylo ono.  Ale to jsem odbočila...

Včera ráno se dovídáme, že chce Blatný zavírat další okresy, protože jsou nemocnice už s volnými lůžky na hraně. V tom případě nepochopím, proč tedy rozebrali polní nemocnici. Pořád by bylo lepší povolat do té polní nemocnice třeba lékaře bez hranic. 

V poledne WHO pustí do éteru báječnou zprávu, že "počet nakažených" celosvětově klesá. Netrvá to dlouho a Blatný opět vyrukuje tentokrát s tím, že nebude nic nakazovat, ani uzavírat, a je to už jen na nás, na občanech. V tu chvíli mi to přišlo tak divný, zvláštní a nedůvěryhodný. Prostě reaguje na WHO a aby to nebylo tak nebetyčně blbý, tak zodpovědnost  hodí alibisticky na občany.

Odpoledne se dozvíme, že prudce přibývají nakažení převážně mezi mladými lidmi okolo 40 let. Za hodinu visí na Novinkách článek i s grafy, jak zabírá u seniorů nad 80 let vakcinace a závratně klesá počet úmrtí.

Rozum mi to nebere, proč tedy, když ta vakcína tak báječně zabírá nenaočkují přednostně mladé lidi, to by přece mělo podle mne mnohem větší smysl. Mladí by nebyli ohroženi  a nenakazili by tudíž své rodiče a prarodiče. Navíc by se všechno mohlo začít pomalu rozvolňovat, za předpokladu, že s tou vakcinací je to skutečně tak, jak říkají.

To ještě není konec, protože večer se dozvíme, že Prymula je pro tvrdý lockdown, a pak ho načapají  na fotbalovém zápase Evropské ligy mezi Slavií a Leicester City. Samozřejmě žádné rozestupy, že by si třeba sedlla "elita" ob jedno sedadlo. Někomu tam na fotce koukal nos, neměl ani roušku, ani respirátor. Prymula na svou omluvu říkal,  že měl negativní test a dodává, jestli má jako sedět pořád jen doma, protože chudák neměl ani dovolenou.  

Nechci, aby to vyznělo tak, že mám patent na rozum, nebo že ten kovid bagatelizuju, to v žádném případě ne, protože sama patřím mezi rizikové občany,  jen nevím, co si o tom všem mám myslet, jsem prostě totálně zmatená. 

Dnes vyšel na PL článek s názvem Češi Němcům vadí a Afghánci ne? Rozhovor je  vedený  s poslancem německého Bundestagu za Alternativu pro Německo (AFD) Petrem Bystroněm a opravdu stojí za přečtení..


Žádné komentáře:

Okomentovat