pátek 5. února 2021

nákupní den

 Dopoledne, jen co se dopekl chleba jsme vyrazili do města. Potřebovali jsme koupit v drogerii kávové filtry, manžel si chtěl vyzvednout v lékárně léky a já chtěla navštívit květinářství, jestli nemají nějakou levnější kytičku, kterou bych si udělala radost. 

Koupila jsem si hned čtyři, dvě levné primulky, jednu zlevněnou africkou fialku a fittonii. S posledně jmenovanou jsem to asi přepískla, protože se údajně jedná o rostlinu pro zkušené pěstitele, což jsem zjistila až doma za pomoci gůglu. Jednak potřebuje spoustu vody, a taky mnohem větší teplo, než máme my. Na jednom serveru  o pěstování pokojovek jsem však narazila na jiné pokyny. Kytička není prý náročná a zvládne to s ní i začátečník. Hmm, tak na to jsem fakt zvědavá,


 Líbil se mi tenhle opravený dům, bohužel nevím, jestli tam sídlí nějaká firma, neviděla jsem žádnou ceduli, ale to snad nevadí, musím krotit svoji zvědavost.

Chtěli jsme se taky podívat, jak to vypadá s knihovnou. Zatím nepremává, lze jen vrátit knížky.


Stejně je to s těmi vládními příkazy a zákazy divné. V květinářství klidně prodávají nejen květiny, ale i nářadí, ptačí budky, obaly na květináče, různé sochy a jiné umělecké předměty. Naproti tomu v drogerii, kde běžně prodávali i hračky, všechny zákazy dodržují, a regál s hračkami je zahalený látkou, ovázaný provázkem a kdyby se maminka rozkrájela a dítě uvřískalo, tak mají prostě smůlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat