pondělí 15. února 2021

nádhernej den

 Včera bylo po delší době tak hezky, že se nedalo jen tak sedět doma. Vyrazili jsme původně na kratší procházku, ale po cestě jsme si to rozmysleli a zašli jsme až k lesu. Udělali jsme okruh, přibližně tak pětkrát delší, než obvykle děláme. Domů jsme dolezli unavení, ale v dobré náladě. 

Já si nechala foťák doma, nemám ráda fotky s úplně vymetenou oblohou, ale muž si do kapsy foťáček strčil a když začal fotit, požádala jsem ho o půjčení, že bych si chtěla udělat jeden snímek. Po levé straně roste kousek za kamenem mohutný dub, a hned za ním je snad stoletá borovice. Věděla jsem, že je vybitá baterie a tak aby se foťák, než dojdu k dubu nezavřel, udělala jsem tenhle snímek, měla jsem v plánu popojít tak o dvacet metrů, ale to už se mi foťák zavřel. Mám jen tenhle jediný snímek a ponaučení, že nemám bez foťáku vycházet. 🙎

Žádné komentáře:

Okomentovat