čtvrtek 18. února 2021

DOBŘE MI TAK

 Román Radky Třeštíkové je čtvrtou knihou této autorky. Přečetla jsem od ní už Bábovky, To prší moře, a Osm. Tuhle knihu, která je autorčinou prvotinou už jsem jednou četla, bohužel, nebo možná bohudík, nepamatovala jsem si z ní skoro nic, jen mi některé řádky byly povědomé. Sice jsem to přelouskala ve čtečce během tří podvečerů, ale když jsem dočetla, asi brzy zase zapomenu, to se mi občas stává u knížek, které bych snad raději ani neměla číst. Štítky homosexualita, sex, smrt, rozvod mají být asi pro čtenáře lákavé, já mám z této knihy rozporuplné pocity.

z přebalu -
Příběh o tom, že náprava chyb je k ničemu, když v životě děláme další. Sebestředný a bezohledný malíř Boris se rozvádí se svou ženou Vanesou a stěhuje se ze společného bytu ke svému kamarádovi Viktorovi. Tento životní zlom ho náhle nutí zamyslet se nad sebou samým a bilancovat. Boris si postupně uvědomuje všechny svoje chyby a životní selhání. Se svérázným humorem se poněkud neohrabaně pokouší napravit své chyby. Hledá cestu zpět ke svému dospělému synovi, minulost se mu ale vrací jako bumerang a jeho kroky značně komplikuje. V té chvíli mu navíc zkříží cestu šestnáctiletá Erika.

Žádné komentáře:

Okomentovat