pondělí 4. ledna 2021

hvězdník

 Pořád se necítím ve své kůži, rýma se zlepšila, v krku mě bolí už jen trošku, ale ta únava přetrvává. Do toho každodenní mlha, ta taky člověku na náladě nepřidá. Tak se snažím zaměstnat mysl. 

Včera ráno jsem objevila poupě na amarylisu, díky nedostatku světla je rostlina vytáhlá, i to poupě je takové nanicovaté, ale třeba se ještě zmátoří. 

Vzpomněla jsem si na bílý amarylis, když mi předloni vykvetl, byla jsem z něj opravdu nadšená a tak jsem si vyhledala starou fotku, aby tady aspoň něco bylo.


Mám tři rostliny, poslala mi je jako přebytky kamarádka z Moravy, a protože je nemám označené, ani nevím, který amarylis mi pokvete. Bílé květy se mi asi líbily úplně nejvíc. 

Včera jsem si objednala přes internet semínka. Původně jsem sháněla tomel, či kaki churmu, ale zatím nejsou k mání, a tak jsem se nějak proklikala na granátové jablíčko. No a abych si neobjednávala při drahém poštovném jen jeden sáček, přihodila jsem do košíku ještě letničky pro včely, čmeláky a motýly, pro každý druh hmyzu jiný sáček, tak budu snad připravená na případné návštěvníčky.

Žádné komentáře:

Okomentovat