sobota 19. prosince 2020

předvánoční úklid

 Po čtvrtečním zákroku u nás doma, kdy se tzv. přesklívala okna, což spočívá v tom, že se starý rám se skly vyloupl a na jeho místo se umístil nový rám, údajně se silnějšími skly, máme už uklizeno. Akce trvala celé dopoledne, a jsem moc zvědavá, jestli se to rosení odstraní. Je škoda, že k nám nepasují trojskla. Zatím je relativně teplo, takže se okna nerosí. 

Nová skla jsou umytá, máme setřený  prach, vytřenou podlahu, umyté lustry i dveře, a to by myslím mohlo stačit, nechci to s úklidem zase nějak moc přehánět. Po obědě se pustím do včelých úlků, už jsem si rozdrtila piškoty a ochutnala vaječný koňak, jestli je v pořádku. Jedno štamprlátko nestačilo, musela jsem si nalít ještě do takříkajíc druhé nohy.👍

Venku je pořád tak divně mlhavo a lezavo, takže nefotím a tak jsem ráda, že mám spoustu fotek z minulého blogu. Občas se hodí z nich udělat třeba koláž. Všechny blogy.cz, které se přestěhovaly na blogspot teď mají problém, fotky se zřejmě nenávratně ztratily.

Žádné komentáře:

Okomentovat