úterý 24. listopadu 2020

divnej den

 Ráno bylo všechno bílé, jinovatka nazdobila celou zahradu. Jen bylo na focení špatné světlo, s bleskem to není ono a stativ nemám. Takže detaily, které tak ráda fotím nebudou. Na holém jinanu seděly dvě hrdličky, na střeše u sousedů byla třetí, ale snímek nic moc.

 Několikrát mě tel. prozváněla sousedka, která se zrovna nenachází doma, ale potřebuje, abychom převzali balíček od pošty. Poprvé jsem to brala v pohodě, a slíbila, že balíček vyzvednu. Jenže následovaly další telefonáty a vždycky v nevhodnou dobu, např. když jsem měla ruce od těsta, když jsem utírala promáčeného kocoura a pod. Vždycky šlo o prkotinu, ale co už nadělám. 

Mlha místo aby ustupovala, tak se zahušťuje, ale na druhou stranu je dobré, že přinese zahradě trochu vláhy. Pomalu padá do sudu kapka za kapkou. Už je načase, aby trochu sprchlo, nemám pro kocoura ani trochu dešťovky a tvrdou vodu z vodovodu zrovna moc nepije a nevezme si ani vodu kupovanou.

Tohle je moje nejstarší vánoční hvězda, není už tak kompaktní, přesto se snaží a snad proto jí mám nejradši. 


Tahle růžová je naopak nejnovější, je to dárek a taky z ní mám radost. Třetí hvězdu tak trochu oranžovozelenou jsem nevyfotila, protože už je zase černo, vypadá to, jako kdyby měl snad padat sníh.


Žádné komentáře:

Okomentovat