neděle 18. října 2020

Věřte mi, obyčejný není!

 Můj pes se jmenuje Baryn. Víte, jak jsem se s ním seznámila? Jednou, před pěti lety jsem si vyrazila na procházku do přírody a okolo mne procházel pán se štěňátkem. Vidět sice nebylo, ale slyšela jsem jeho žalostné kňourání z tašky.
Zeptala jsem se pána, proč štěňátko nenechá poznávat svět, a on mi nepříjemným hlasem odpověděl, že to nebude potřebovat, protože ho jde právě utopit. I když jsem v té době vůbec neměla v úmyslu pořídit si pejska, stačil jediný pohled na chlupatého tvorečka a bylo rozhodnuto. Domů už jsem se nevracela sama a nelituju toho. Jsme báječní kamarádi a lásky je mezi námi tolik, že se to ani nedá popsat. Co na tom, že je to pro někoho jen obyčejný kříženec a ne zrovna čistokrevný šampion? Věřte mi, obyčejný není. Dokazuje mi to každý den. Přála bych si, aby lidé přestali ubližovat zvířátkům a měli je rádi. To je můj velký sen!

napsala kdysi paní Monika Balounová z Hranic v Čechách

Žádné komentáře:

Okomentovat