úterý 20. října 2020

posiluji imunitu

Dneska jsem četla na parlamentkách zajímavý článek od slovenského spisovatele Jozefa Banáše s názvem Chtějí nás nemocné, a mě v tom článku spousta věcí zaujala a souhlasím s nimi. Mimo jiné tam zmiňuje jak posílit imunitu a čemu se naopak vyhýbat. Bude to těžké, úplně se změnit, například ve stravování, ale proč se o to aspoň nepokusit.

Takže se v rámci zvýšení imunity budeme ještě víc snažit, co se týče pohybu. Budeme vyrážet   častěji  na procházky, i když mi není ještě úplně dobře. Teplotu nemám, tak to může být v mém případě i  lenora z deprese. Včera se mi tedy vůbec, ani trochu nechtělo, ale přemohla jsem se. V kapse jsem měla roušku pro případ, že bychom cestou narazili na nějaké lidi, ale nepotkali jsme ani živáčka.


U břízky se mě zeptal manžel kudy se vydáme a já vybrala cestu doleva.😉 Moc dobře se mi nešlo, připadalo mi, že každá moje noha váží snad o 10kg víc, ale za chvilku se to zlepšilo.


Snímky jsem udělala jen dva, protože bylo pošmourno, tak je vkládám jen  pro ilustraci. Dnes to vypadá podstatně veseleji, v tuhle chvilku svítí dokonce sluníčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat