pátek 23. října 2020

dnešní snímky a dojmy

V noci spadlo pár kapek, ráno trošku mžilo, celkem cca necelý milimetr, a tak když se na chvilku roztrhaly mraky, popadla jsem foťák, aby tady bylo aspoň pár nových fotek. Stále zkouším písmo, kterým podepisuji autorské snímky, řeším jestli mám použít malá, či velká písmena a tak jsem vložila fotky s písmeny velkými i malými. Je toho víc, co nezvládám  a pořád si připadám na tomto blogu absolutní nováček. 😉

Začínají kvést listopadky, na tom není nic zvláštního, ale dost dobře nechápu, jak se mohla změnit barva. Řadu let po sobě byla tahle chryzantémka žlutooranžová, taková zvláštní a pomalu nevěřím svým očím, jak se zase letos vybarvila. Nevadí, i tahle barva se mi moc líbí.

Ve starém, vykotlaném pařezu vyrostly tyhle pěkné houbičky. Letos najaře jsem v něm našla mrtvou sýkorku koňadru. Mrzelo mě, že jsem jí neobjevila dřív, možná jsem jí mohla pomoct. Rozhodně tyhle houbičky jsou lepší nález. 

Jinánek stále ještě nemá tak úplně podzimně vybarvení, rána zatím byla poměrně teplá.

 Hortenzie vypadají dobře, už jsem je chtěla dvakrát ošmikat, ale rozmyslela jsem si to. 

Jinak od rána sleduju televizi, a mám tak rozporuplné pocity, co se vlády, potažmo ministra Prymuly  týče, že se to ani vypsat nedá. Jak je možné, že kárá občany kvůli neuposlechnutí jeho nařízení, kvůli nenošení roušek a sám jednak navštíví restauraci, která by podle jeho pokynů měla být zavřená a ještě k tomu vyleze bez roušky a nenasadí si jí ani když leze do vládního auta. Předpokládám, že řidič nebyl člověk, se kterým by sdílel svou domácnost, a zrovna tak domácnost nesdílí ani s Faltýnkem. Tak co si o tom máme my, obyčejní lisé myslet.

Žádné komentáře:

Okomentovat