neděle 25. října 2020

ANI MUK

Když mi nebylo v posledních dnech  zrovna dobře, začala jsem poslouchat na ČR2 četbu na pokračování. Kniha má název Ani muk. Docela mě zaujala, i když přednes se mi zase tak moc nepozdával. Proto mi manžel stáhl do čtečky e-knihu, když byla k mání zdarma. V rozhlasové úpravě to není úplně ono, spousta podstatného chybí.

Teprve když se kniha dočte, začne si čtenář dělat o Malcolmovi Bensonovi  a jeho ženě Hariet trochu jiný obrázek, možná kdyby nebylo toho pracovního úrazu, který Malcomovi změnil vnímání, byl by z něho lepší člověk. Tím ale nechci říct, že se té podivné dvojice zastávám, to ani náhodou.

z přebalu -
Malcolm a Harriet Bensonovi vypadají jako zcela obyčejní, usedlí padesátníci… až na to, že doma vězní desetiletou Daisy. A nyní se Bensonovi rozhodli do svého domova „přivést“ novou dceru. Když pak malá Poppy zmizí, je to nejen začátek strašné noční můry pro její rodiče, ale i jednoho z emocionálně nejvíce vyčerpávajících případů detektiva Nathana Codyho a jeho kolegyně Megan Webleyové.

Žádné komentáře:

Okomentovat