úterý 29. září 2020

fotky z konce babího léta

Fotky z konce kraťoučkého babího léta. Minulý týden mi kvetla jedna růže. Mám tuhle růžičku moc ráda, i kdaž voní jen tak slabounce, ale zato nejvíc kvete.


Stále má i několik poupat, tak jsem zvědavá, jestli i ta poupátka vykvetou, pokud by to vypadalo že ne, zkusím je ostříhat do vázy, jako jsem to udělala minulý rok.

U branky  minulý týden znovu vykvétaly plaménky, nejspáš proto, že jsem je v létě kvůli nějakému savému hmyzu ostříhala. Tak budu snad pro příště chytřejší, když se objeví pokroucené, a zdeformované květy, tak bez milosti ošmikat.

 
A na posledním snímku mám opět moje oblíbené hortenzie, za skřítkem vpravo je krásně červený květ, bohužel jsem tu červenou hortenzii nestihla cvaknout, když byla krásně nakvetlá.


Žádné komentáře:

Okomentovat