pondělí 28. září 2020

covid-19 a deprese

 
Rychlý nástup pozdně podzimního rázu počasí mi způsobil docela silné deprese.  Čekala jsem krásné babí léto, vlídný podzim a stalo se, že jsme skočili z tropů rovnou do Dušiček.

Ne, že bych něco měla proti Dušičkám, ale nebyla jsem na takový skok připravená, to tempo mě fakt zaskočilo. K tomu  všechny ty negativní zprávy o covid -19, a ta každodenní urputná  masáž, ta mi dává zabrat ze všeho úplně nejvíc. Člověk neví, čemu má vůbec věřit, ale tak nějak podvědomě chápu, že to, co provádějí média není tak úplně normální.

Roušku samozřejmě budu nosit, budu se snažit i o dodržování rozestupu, a budu se snažit i o zvýšenou hygienu.

Nejhorší, nejdepresivnější jsou Novinky, říkám si, že na ten podělanej server už nevlezu, že nebudu číst ty stupidní články určené na vymývání mozku, a reklamy na očkovací vakcínu, ale pak mi to nedá a zase tam vlezu, protože chci už konečně číst, že nastala změna k lepšímu. Jenže mě čeká zase další strašení! Místo aby Novinky napsaly, že byl v posledních asi třech dnech mírný pokles počtu nakažených, tak ony napíšou, že prudce stoupá nárůst těžce nemocných, a také prudce stoupají počty  úmrtí v souvislosti s covidem, ale ne přímo na covid.  K tomu přidají snímek prázdné nemocniční postele, závěsů, které se používají u umírajících pacientů a snědého uklízeče v roušce. Tou fotkou strach Novinky ještě umocnily!

Vždyť se jedná o každodenní šíření poplašných zpráv a to je snad trestné, nebo pro novináře to neplatí?

Jediné pozitivum za posledních pár dnů byl krásný a dlouhotrvající déšť, kdy u nás spadlo 50 mm, to tady fakt dlouho nebylo...

Žádné komentáře:

Okomentovat