pátek 4. září 2020

PŘISTIŽEN

Další thriller od Harlana Cobena, mě tentokrát zase tak moc neoslovil. Chtěla bych anotaci napsat vlastními slovy, ale mám pocit, že bych to po deseti dnech od přečtení tak úplně nezvládla, což v mém případě znamená, že mi děj neutkvěl zase tak úplně přesně v hlavě. Proto použiju anotaci z internetu. Knihu jsem četla v elektronické podobě a ještě že tak, myslím, že kdybych si ji koupila, asi by mi bylo líto peněz, protože podruhé už bych se ke čtení asi nevrátila. 

Chynna má stejně jako většina mladistvých, jimž Dan Mercer pomáhá, vážné problémy. Telefonicky ho naléhavě žádá o návštěvu. Dan ví, že pokud jí vyhoví, zničí si život. Přesto to udělá. Past sklapne – televizní reportérka Wendy Tynesová ve svém pořadu Dana usvědčuje z pedofilie. Soudu se sice Dan vyhne, nenávisti rozezlených rodičů však nikoli – záhy je před reportérčinými zraky brutálně zavražděn. Po čase začne Wendy trápit svědomí, zda nepřímo nezapříčinila smrt nevinného člověka. Za každou cenu chce znát pravdu, a tak se na vlastní pěst snaží rozkrýt pozadí kauzy, jejíž kořeny podle všeho sahají kamsi do minulosti. Neuhne, ani když dávné tajemné stigma začne ohrožovat i ji…

Žádné komentáře:

Okomentovat