čtvrtek 3. září 2020

odchlípnutý sklivec

Konečně jsem absolvovala tak dlouho mnou odkládané vyšetření na očním. Ukázalo se, že tmavé, plovoucí flíčky a občasné záblesky v mém pravém oku jsou způsobené odchlípnutým sklivcem. 

 Závěr zněl nenamáhat oko, nedělat nic těžkého. Pokud budou záblesky pokračovat, a přibývalo by plovoucích zákalků, nebo kdyby mi náhle zmizelo kus vidění, musel by se sklivec odstranit.

Naivně jsem si vzala do Kladna foťák, že si po vyšetření udělám než půjdu na bus procházku, třeba pěší zónou, nebo že si budu fotit aspoň chvíli při čekání na zastávce. Nakonec z toho focení sešlo, protože vyšetření bylo náročnější. Tak jsem jen v sedě na lavičce  vytáhla foťák a udělala jeden rychlý cvak, ani jsem přes hodně tmavé brýle netušila, co jsem to vlastně vyfotila.

Žádné komentáře:

Okomentovat