pondělí 24. srpna 2020

SCHŮZKA V PAŘÍŽI

 Tak, jak jsem zprvu nechtěla Cobenovy knihy číst, nějak se stalo, že jsem postupně přicházela Harlanovým detektivním románům na chuť. V minulém blogu, který jsem si na blogspot nepřenesla už jsem měla přečtených několik jeho thrillerů, ale zpátky ke Schůzce v Paříži...

Příležitostný vyšetřovatel Myron Bolitar mě zaujal hned, od prvních řádků. Škoda, že jsem se s ním neseznámila v předchozí autorově knize s názvem Podrazák, abych mohla sledovat nejen Myronovo vyšetřování, ale i životní osudy tohoto sympaťáka od prvního románu, kde se objevil, ale co dělat.

Když Myronovi nečekaně zavolá jeho dávná láska, moderátorka Terese Collinsová, která se před světem skrývala po smrti své dcery dlouhých osm let, je zrovna Myronův vztah se současnou přítelkyní tak trochu v troskách a tudíž  nic nebrání tomu, aby se Myron vydal za Terese do Paříže okamžitě.

Krátce po příletu do Paříže je Teresin manžel nalezen mrtvý a Myron se svým přítelem Winem začíná vyšetřovat spletitý případ.

Kniha má ten správný spád od začátku do konce, nechybí napětí.  Závěr byl pro mne tak trochu překvapivý.

Žádné komentáře:

Okomentovat