sobota 22. srpna 2020

do modra

 Z meteorology slibovaného deště na nás moc dešťovky nezbylo. Stále slyším, kolik by mohlo napršet, jednou je to až čtyřicet milimetrů, včera dokonce až šedesát milimetrů, ale zase to spadlo jinde. 

V našem srážkoměru se zachytily pouze dva milimetry. Celkem potřetí za sebou to předpovídání meteorologům moc nevyšlo, ale každá kapka je lepší, než nic. Z těch dvou milimetrů napršelo do plastového sudu zhruba osmdesát litrů, tak jsem přidala zálivku hlavně stromům.

 

Dopoledne nám krásně svítilo sluníčko, a tak jsem cvakla rozkvetlý syrský ibišek a na odkvétající chrpě jsem si vyfotila pestřenku tuším rybízovou. 

Teď, když píšu tyhle řádky, tak už se zase vyčasilo, viděla jsem pěkný západ slunce, ale bohužel mi kiksly baterie.

Žádné komentáře:

Okomentovat