pondělí 1. května 2023

pár fotek ze zahrady

Snažím se pracovat co nejdéle na zahradě, ale ono to vždycky nejde. Stále cítím únavu, poctivě beru multivitamin pro 50plus, zatím bez nějakého valného výsledku. Sleduji dění, potom si říkám, jestli mi to stojí zato, když s tím nic nesvedu. Zkusili jsme podle rady pana Ladislava Vrábela napsat ceduli, že chceme Mír, ale jediné co se stalo, že na nás lidi koukali jako na magory. Zřejmě to, co se děje všem vyhovuje. 

Na hrobečku vykvetl tento krásný, žlutý rododendron. 💕

Na skalce jsem objevila bleduli letní, mám pocit, že zrovna sem na to místo jsem jí nesázala, původně jsem tam měla okrasný česnek a ten zmizel.
Radost mám, že se objevil tento koniklec, dá se k tomu říct pozdě, ale přece. 

A dal se do kvetení i muchovník - indiánská borůvka. I loni krásně kvetl, ale plody měl jen asi tři, a na těch si asi pochutnal nějaký kos.. 💕❤️


 

Žádné komentáře:

Okomentovat