úterý 23. května 2023

růže bedrníkolistá

 Další, nevím už ani kolikátá v řadě výstraha před deštěm a bouřkami nás minula, nespadla opět ani kapka deště. Nechápu, co se děje, vždyť mi už ani pomalu nevíme, jak to vypadá, když prší. Dva hodně teplé dny se podepsaly na naší zahradě, vadne už úplně všechno, i když se každý den snažím pitnou vodou ráno i večer zahradu aspoň trochu zalít. 

Hlavně že se nám moderátorky počasí předvádějí ve stále nových šatičkách, na to asi peníze jsou, ale konkrétně pro náš kraj se evidentně předpovědí nedaří. Jistý je jen vítr, ale ten u nás fouká pomalu každý den. Přesto nám moderátoři sdělují, že to v našem kraji s tím suchem není zase až tak špatné.

Kdysi jsem si objednávala nějaká semínka, snad slézové růže na "osiva-semena" a upoutala mě tam nabídka semen na černou růži. To se ví, že jsem si ta semínka taky přihodila do koše, abych neplatila balné a poštovné jen za jednu položku. Rok jsem semínka v chladničce stratifikovala, a po roce se zdálo, že jedno semínko snad vzejde. Piplala jsem se s rostlinkou další rok, než jsem růžičku vysadila do zahrady.

Za další, v pořadí třetí rok jsem se dočkala květu, nevyrostla ovšem žádná černá růže, ale tato pnoucí bedrníkolistá na pohled taky moc hezká růžička.

Žádné komentáře:

Okomentovat