úterý 25. října 2022

už i u nás rostou houby

Byli jsme na procházce v lipové aleji, protože jsem byla zvědavá, jestli tam rostou muchomůrky a masáky. Kdysi jich tam bylo plno. Červenou, puntíkovou krasavici jsme neviděli ani jednu a na jednoho malého masáčka jsem málem šlápla. Mrzí mě, že se teď nedostanu do lesa...

Tyhle lupenaté houbičky jsem tam nikdy neviděla, hodně se toho v lipové aleji změnilo. Spousta starých lip uschla, a zůstaly jen smutné pařezy. Borovice u rodinných domků taky melou z posledního, je to strašně smutný pohled, ani jsem ty borovice nefotila. 

Tohle by možná mohl být maličký masáček, v tomhle stádiu si tím ale nejsem vůbec jistá.


Chviličku jsme poseděli na lavičce, pořád jsem strašně unavená a kašel taky nemizí. Pleumolysin, který mi vždycky zabíral se už u nás nesežene a Kodynal jakbysmet. 👎


Žádné komentáře:

Okomentovat