sobota 8. října 2022

 Začínáme chodit na kratičké procházky, na delší si netroufneme, protože stále nejsme v pořádku. Přetrvává kašel a hrozná únava. Naštěstí jsme doma měli nějaké potraviny, a tak nebylo potřeba chodit do obchodu, ale zítra už bychom měli něco doplnit a taky potřebuju koupit nové boty.  

Dlouho jsem chodila s prasklými podrážkami, ale teď se mi u pravé boty podrážka navíc úplně drobí. 

 Na snímku je zachycené včerejší mlhavé a velmi studené ráno, proto jsme byli venku opravdu jen chvíli. 

Dopoledne se na chvíli vyčasilo, dlouhé trvání to pěkné počasí však nemělo, brzy se zatáhlo, v jednu chvíli jsem doufala, že tedy aspoň začne pršet, ale kdepak, už takovou dobu nespadla ani kapka. 

No a jinak jsem sledovala včerejší odborářskou demonstraci a zdála se mi taková neslaná, nemastná, i účast byla mnohem slabší. Jen v poklidu zopakovali něco z těch předešlých velkých demonstrací. Středula říkal, že ta demonstrace  bude ukazatel k jeho prezidentské kandidatuře, tak mi z toho vyplynulo, že kdyby nekandidoval, tak by se asi na celou demonstraci vykašlal. Vždyť doteď nedělal vůbec nic.  

My Středulu volit nebudeme, už i proto, že ho doporučoval prezident Zeman a ten se v poslední době tak změnil, že nad tím v údivu jen kroutím hlavou a říkám si, jestli to bylo předešlé roky jen divadlo, co předváděl, a nebo jestli už rezignoval a bude jen plnit to, co od něj bude vláda požadovat.  Hodně lidí zklamal. 

Žádné komentáře:

Okomentovat