pondělí 5. září 2022

sobotní demonstrace

 Výrok pana Fialy k sobotní demonstraci na Václavském náměstí  mě fakt rozčílil. 

Nemůžu použít v tomto případě slovo premiér, protože pan Fiala se chová jako ukrajinský premiér, v tom mají ti, co to vymysleli pravdu. Nemůžu sem ani napsat s kým očividně sympatizuje nejen pan Fiala, ale celá jeho vláda, protože mám z těch lidí strach. 

Zažila jsem demonstrace v listopadu 1989, kdy bylo stejně přeplněné Václavské náměstí, jako v sobotu, ale tehdy se tvrdilo, že se demonstrace zúčastnilo přes 200 000 lidí. V sobotu bylo prý demonstrujících podle některých médií 70 000, podle jiných 100 000 účastníků. Počet se dá lehce bagatelizovat, a s lidmi se dá lehce manipulovat, to už dávno víme.


Vidím samé české vlajky, ani jednu ruskou, ba ani jednoho Putina na transparentech, zato někdo vyvedl zajímavý portrét pana Fialy s cylindrem na hlavě a s kravatou NATO.  
Demonstrace jsem se nemohla zúčastnit, což mě mrzí, ale na Novinkách probíhala v přímém přenosu. V některých případech jsem s vystupujícími i nesouhlasila, ale místy mi až dojetím tekly slzy. 
 
Výrok jistého šimoníka, toho správného "demokrata" k sobotní demonstraci nejde snad ani slušně komentovat, každý si jistě udělá úsudek sám...



Žádné komentáře:

Okomentovat