pondělí 26. září 2022

IMITÁTOR

 Tentokrát budu asi za hodně zlou, ale nemůžu si pomoct. Tento thriller Daniela Cole se mi nelíbil. Dočetla jsem, ale asi jen proto, aby mi na kontě nepřistála další nedotčená kniha. Nelíbil se mi styl psaní, nelíbil se mi ani černý humor, celé to pro mne bylo neslané, nemastné a měla jsem velký problém se do knihy pořádně začíst. Jestli bych měla hvězdičkovat, tady by to byly s bídou dvě hvězdičky. 

z přebalu -
Píše se rok 1989. Detektivové Chambers a Winter pátrají po sériovém vrahovi se zvrácenou vášní pro nejznámější klasická sochařská díla: těla obětí stylizuje do jejich pozic. Během honičky za podezřelým přijde Chambers málem o život. Případ je odložen, pachatel se odmlčí. Sedm let poté se k vyšetřování vrací detektiv Marshallová, má k tomu totiž osobní důvody. Přemluví Chamberse a Wintera ke spolupráci, brzy však zjistí, že i vrah se chystá svou „sbírku“ zkompletovat. Kdo se stane jeho posledním, mistrovským dílem?

Žádné komentáře:

Okomentovat