středa 10. srpna 2022

borůvky

 V lese sice u nás letos opět borůvky nebyly, nejsou ani houby, tak se není čemu divit. Na zahrádce mám už celkem tři keříky borůvek, dva jsem si koupila a ten třetí se nějak sám namnožil a světe div se, má ty borůvky chutnější a dokonce zrají o něco dřív. No, tak ty ranější už jsem částečně ozobala, a včera jsem sklidila a dala do mrazáku 1/2 litru, abych měla pro vnučku, až přijede.. 

 Dneska jsem si natrhala tenhle hrneček, přimíchám si je do jogurtu 👩

Tohle jsou ty pozdnější, i přes časté zalévání jsou plody mnohem menší. Přesto ale musím říct, že tolik borůvek, jako letos jsme ještě nikdy neměli. Známá, co chová i slepice mi říkala, že má každý rok borůvek tolik, že je dokonce rozdává a když jsem se zeptala, jak to dělá, odpověděla, že je přihnojuje slepičincem. My jsme koupili kdysi slepičí hnůj granulovaný a tak jsem na podzim ke každému keříku dala cca 1 polévkovou lžíci, vpravila do země a pořádně zalila. 👍

Konečně jsme včera dokončili s manželem úpravu tújového plotu, a docela se to povedlo, protože my jsme jinak na tyhle práce jako Pat a Mat. 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat