úterý 24. května 2022

hvozdík skalkový

 Jsem zvědavá, jestli nám konečně taky něco naprší. Už je to sucho u nás opět kritické, v trávníku schne i jetel a to je co říct. 

Na skalce rozkvétá skalkový hvozdík, ale letos to rozhodně není růžový koberec. Vždycky měl těch květů snad stovky..

Jinak jsem bez nálady, sleduju počínání vlády a mozek mi to nebere, tolik špíny vyplavalo napovrch, a nic, ticho po pěšině.  Nikdo z vlády se nenamáhá cokoliv vysvětlit, to, co potřebují si na sílu odhlasují. 

Podle pana premiéra nemáme závidět těm šikovnějším, úspěšnějším, naopak jim ten úspěch máme přát. Já nikomu nic nezávidím, jen mě štve, že kostka másla už stojí u nás 60 korun a margarín skoro stejně, že brutálně zdražuje úplně všechno, a Fijala plácá ty svoje nesmysly dál a dál, jako by bylo všechno v pořádku. Zklamal mě i pan prezident Miloš Zeman, že ke všemu mlčí. Vzpomínám na jeho slova, kdy hlásal, že je prezidentem pro všechny lidi bez výjimky...

Žádné komentáře:

Okomentovat