sobota 21. května 2022

citrus

 Déšť nás opět elegantně obešel, jen navečer silně foukalo a hřmělo. Pořád jsem čekala, že se spustí liják, když se objevily postupně tři výstrahy, celou noc jsem se po chvílích budila, abych při přívaláku v případě potřeby mohla zakročit. Minule to dopadlo úplně stejně, všechny známé si libují, jak mají pěkně zalito...

Tulipán a jeho stín...

Kdysi jsem měla z OBI plodící citroník, než se mi na něj dostaly puklice a já s nimi boj prohrála na celé čáře. Když se nedávno objevil citrus v supermarketu za stovku, poprosila jsem manžela, jestli by mi pro něj na kole nezajel. Jaké na mě ale čekalo po otevření pevného papírového obalu (do kterého nebylo při koupi vidět...) překvapení, místo vzrostlejší rostliny se po rozbalení ukázala jedna jediná slabá větévka se šesti listy. V návodu bylo, že by se měla rostlina hned přesadit, tak jsem to udělala, ale kdopak ví, jestli se vůbec nějakého citronu dočkám...


Žádné komentáře:

Okomentovat