středa 20. dubna 2022

situace se vyostřuje

 Situace se vyostřuje, pan premiér už dokonce nabádá občany, aby šířili jen tu jednu jedinou demokratickou vládní pravdu a zároveň vyzývá  k udavačství. Jsou tam dokonce návody, jak a co máme říkat, když zaslechneme od lidí něco jiného, než hlásá vláda. Až sem jsme to dopracovali.

Fyzicky se mi udělalo až zle z článku na na PL, který začíná slovy Tolik jsem vám už dal, kde Fiala říká že dal našim lidem  - seniorům a potřebným už 74 miliard, nezmiňuje ale, kolik miliard občanům před nedávnem sebral např. úpravou jízdného u seniorů a studentů. Pořád na to musím myslet - Tolik jsem vám už dal!! Jak dal, to přece nedává ze svého, jsou to peníze které naši občané zaplatili na daních, tak jaképak tolik jsem vám už dal?

Jen mě tak napadá, kolik stovek miliard dal už pan premiér z našich peněz Ukrajině. 

Na závěr něco pro zasmání...



Žádné komentáře:

Okomentovat