pátek 29. dubna 2022

kropenaté petunie

 Už několik let jsem marně obdivovala takové zvláštní, kropenaté petunie. Na jigidi jsem zahlédla několik takových krasavic, které vkládali většinoou lidé žijící v Americe a pod snímkem byl název petunie "hvězdná obloha", nebo něco na ten způsob. 

Když jsme se včera vraceli z Kladna, zastavila jsem se u nás v obchode se zahradnickými potřebami pro nový srážkoměr, ten starý mi nedávno praskl. Před obchodem stály regály s balkonovkami a mezi nimi byly právě tyto tři kropenaté petunie.

Tahle mi padla do oka, jako první.

Druhá taky není vůbec špatná.

Poslední petunii už některé květy uvadaly, přesto jsem si jí vyfotila, abych měla na snímku všechny krasavice. Chtěla jsem si jednu petunii koupit, ale odradila mě ta cena, navíc musím vzít v úvahu, že mi petunie nikdy dlouho nevydrží..

Žádné komentáře:

Okomentovat