středa 27. dubna 2022

azalka a tulipán

Rozkvetla první azalka, tahle si vždycky pospíší..

Tak snad už nepřijdou mrazy, aby mi jí spálily.

A tohle je druhý tulipán, líbí se mi moc ta barva, škoda, že mám jen jeden. 

Jinak nálada nic moc, ráno jedu do Kladna, nasadí mi holtra, a tak mě čekají zase nervy, jednak už to s tím holtrem znám, je nepříjemné, když se manžeta nafukuje každou půlhodinu, v noci se zase budu převracet a koukat do stropu, už jen z toho mi zase tlak stoupne, ach jo. V pátek se holtr musí vrátit do 7 hod. Takže budou další nervy, abych to vůbec stihla. Šílené, když člověk nemá auto a k autobusu je to cca 2 km..

 Nepříjemné události se na nás valí, není dne, aby si člověk neřekl, že snad už ani nemůže být hůř..., a ono může. Zdražuje se úplně zběsile, a to ze dne na den. Snažíme se dělat si aspoň malé zásoby,  protože i tak se dá trochu ušetřit, ale jde to pomaličku. Napadlo nás, že když bude nejhůř, můžeme mít doma nějaké instantní vietnamské polévky. Cena byla dlouhou dobu poměrně stálá. Minulý týden už stál jeden balíček 10 korun, dnes už v tom stejném obchodě 11 korun. Přesto jsme si jich šest koupili.

Žádné komentáře:

Okomentovat