neděle 3. dubna 2022

krásný den

 Včera u nás byl sice studený, ale jinak moc hezký, místy prosluněný den. Bylo mi po dlouhé době konečně líp a tak jsme po obědě vyrazili na kratší procházku do nedalekého sadu.

Stromy jsem nefotila, ale zaujaly mě fialky, neboli violky vonné. Každé jaro byl po celé ploše sadu fialkový koberec. Do toho koberce je teď daleko, ale nějaké fialky se ukázaly.

Po návratu jsem ještě vyfotila zlatý déšť, místy měl květy namrzlé, ale stále je na něj hezký pohled...

A něco ke mně. Původní léky na vysoký tlak mi nezabíraly, naopak mi po nich  bylo stále hůř a hůř a když mi naposledy v nemocnici dávku zdvojnásobili, myslela jsem, že už se z toho nedostanu. Mám teď léky jiné a cítím, že se to zlepšilo. Už zase mám chuť k jídlu, konečně chápu, jak vypadá totální nechutenství. Začínám se těšit až přijdou normální jarní teploty, chtělo by to už normální jarní teploty a ne pořád to, co nás už od konce února sužuje...

Žádné komentáře:

Okomentovat